lørdag 10. oktober 2015

Lørdag kveld med tanker og tårer

Jeg er så sliten og lei! Denne uken har vært alt for lang og slitsom, det har skjedd alt for mye, jeg har grått alt for mye og sovet alt for lite (det føles iallfall slik)! En del av disse problemene kan godt komme av både medisnen jeg sluttet på og de nye medisinene jeg begynte på, tror iallfall at min nedsatte matlyst er et resultat av det. Attpåtil må jeg jo som sagt gå på enda en antibiotikakur, noe kroppen min helt sikkert reagerer på. Det positive med det siste er at det virker som om betennelsen er på vei tilbake, det er mindre vondt og mindre hovent! 

Det er visst Verdens Psykiske Helsedag i dag, det markeres for 23.gang, årets tema er "Se hverandre - kast maska!". Egentlig hadde jeg skrevet et langt innlegg om dette men det ble forkastet, jeg klarte ikke å skrive det ferdig, det ble for tøft og for masse tårer. Så istedet vil jeg heller rette en stor, stor takk til alle dere der ute som er der for oss som sliter, dere som står i ring rundt og backer oss opp, dere som kommer med råd, tips og trøst, dere som er der når en har det som verst! Det er så godt at det finnes mennesker slik som Solstrålen, Bamsen, Karamellen, Fru Smil, Fru Blid og Fru Klem, og mange, mange flere!<3 Tusen <3takk for at dere slukker det som tar fyr, trøster, sprer glede og varme, tusen <3takk for at dere er som Polarstjernen - urokkelig i godhet og omtanke!

Nå har jeg brukt så ekstremt lang tid på å prøve å skrive noe, så nå når jeg endelig har noe jeg syns er greit, tror jeg rett og slett at jeg skal gjøre det, uten å tenke for mye på det som står her:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar