onsdag 21. oktober 2015

En våt dag og ny frisyre!

Regnet er definitivt kommet tilbake for full her på Vestlandet, dessverre! Det blåser og regner og det er fryktelig surt ute! Heldigvis er det ikke så innmari kaldt, det hjelper jo litt da. Likevel har jeg masse ull på meg, jeg vil ikke fryse og jeg har allerede brukt ull i nesten to måneder:p Så med andre ord kommer jeg nok til å bruke ull ganske lenge siden vi så vidt har startet på den kalde årstiden. Men jeg håper likevel at det blir snø denne vinteren! Det begynner jo å bli en del år siden det var skikkelig vinter her, tror det var i 2009, da lå snøen i over tre måneder:p

Etter at jeg hadde vært på aldershjemmet "mitt" bestemte jeg meg for å finne en frisør som hadde drop-in time. Jeg ville nemlig gjøre noe med frisyren min! De siste årene har jeg hatt diverse frisyrer og lengder på håret, noe som gjør at ikke alt er like langt. Blant annet så har jeg en pannelugg, den var egentlig veldig irriterende fordi den var så mye kortere enn resten av håret. Men nå har jeg forandret på det! Jeg endte nemlig opp med å få håret klippet ganske mye slik at det ikke er så stor forskjell på panneluggen og resten. Fikk litt sjokk når jeg så meg selv i speilet når jeg kom hjem og det får jeg sikkert i morgen tidlig og:p Men jeg er fornøyd, selv om det er litt uvant. Var faktisk første gang jeg ikke dro til min faste frisør faktisk, haha! Sånn er det når det ikke er muligheter for drop-in timer hos han:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar