søndag 25. oktober 2015

For en helg!

Dette har vært den mest fantastiske helgen i høst, muligens også i hele år!
Å være på fjellet og kunne puste inn den herlige, friske og fantastiske luften var bare helt fantastisk! I tillegg var det veldig koselig å være sammen med de to jeg var på tur med. Vi koste oss masse, i går var vi på shopping og en deilig tur, om kvelden satt vi og strikket. E satt med nesen i ipaden sin og glodde på filmer:p
I dag var vi også på tur men det blåste noe hinsides og fryktelig mye så det ble en veldig kort tur. Så derfor gikk vi heller hjem og strikket enda mer, det var nemlig mye gøyere enn å være ute i det iskalde været, hihi:p

Nå er jeg bare megasliten og litt lei meg! 
Det tar veldig på å være sammen med andre så tett som vi var i helgen, var ikke mye muligheter for å være helt alene. Det tar veldig på for min del, jeg trenger å være alene litt i løpet av en dag, ikke ha noen rundt meg konstant... Og så måtte jeg spille veldig mye, late som om det meste var bra og ikke si alt for mye, jeg var jo tross alt sammen med en av mammas beste venninner og jeg vil ikke at hun skal vite for mye da...

I tillegg så sliter jeg med bivirkninger etter å sluttet på all medisinene jeg har gått på, får sånne svimmelhetsanfall eller hva jeg skal kalle det. Det er ekkelt men heldigvis har det blitt litt mindre plager for hver dag, så jeg håper også at svimmelheten vil gå tilbake til det normale slik jeg er vant til. Det virker også som om parestesiene er på vei tilbake, de er der fortsatt men jeg tror ikke det er like intenst som det var for en uke siden! Det er bra det!


Her er det noen bilder fra helgen:)

Noen blåbær som ikke ble oppdaget av plukkere


Heldigvis skal jeg til Solstrålen og Sangerinnen i morgen! Det blir to gode timer! Forhåpentligvis har også Solstrålen noe nytt å fortelle angående psykologen jeg skal begynne hos. Jeg håper det kan være noen gode nyheter og at min oppstart hos henne ikke er alt for langt unna!


Ha en god kveld!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar