onsdag 7. oktober 2015

Så er det på`an igjen, på`an igjen...

Det ble hastetime hos min skjønne tannlege i dag, hun ville ikke gjøre noe for hun så at jeg var ganske betent... Hun er veldig god for hun er så omsorgsfull! Vi har snakket mye om skrekken jeg har mot tannleger grunnet en skoletannlege jeg dessverre hadde, hun har hjulpet meg veldig mye med det. Grensen for å ta kontakt om jeg har vondt eller noe sånt er blitt betraktelig lavere nå enn før på grunn av henne og sekretæren hennes.
Kort fortalt ble stingene fjernet og jeg ble satt på nok en antibiotikakur en hel uke fremover i tid + ny kontroll når den er over... Denne kuren er enda sterkere enn den jeg nettopp er ferdig med, så nå har jeg kjøpt melkesyretabeletter slik at jeg forhåpentligvis slipper å få så vondt i magen.

Dagen ble med andre ord langt ifra som planlagt. egentlig var den veldig perfekt timet med tanke på alt jeg skulle. Men det eneste som ble helt som planlagt var besøket jeg hadde i kveld, resten av planene ble annerledes/lagt på is. Og i tillegg hadde jeg tenkt å ta litt sovemedisin i kveld, men for best virkning må jeg helst ta det før klokken slår ti, til nød litt over ti. Men nå er jo klokken straks halv elleve og dermed så er det litt for sent, får heller ta det i morgen istedet. Jeg kom nemlig over programmet "Barneavdelingen" og da ble klokken ganske fort glemt:p

Nå kom jeg over "Hundepatruljen" så det blir kveldens siste program, plutselig var det pause der så jeg har fulgt mer med på det enn det jeg har skrevet her:p Egentlig skal jeg verken sitte med mac`en eller se på tv en liten stund før jeg legger meg men i kveld gjør jeg det okke som:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar