fredag 2. oktober 2015

Slitsomme dager og en premie til meg selv!

For noen dager dette har vært! Knapt med søvn og "dopet" ned på smertestillende og antibiotika, masse ekle drømmer, mareritt, flashbacks osv. osv. I tillegg driver jeg jo med nedtrappingen av ad'en som jeg går på, det kan også være skyld i en del av plagene jeg har for tiden. Skal begynne på noen andre medisiner men Solstrålen sa at jeg kunne se an formen etter trekkingen og alle pillene jeg har fått i forbindelse med den. Det blir nok til at jeg starter til uken når jeg er ferdig med antibiotikaen og smertestillende. Forhåpentligvis vil det gjøre ting litt bedre! Jeg har jo prøvd ut flere forskjellige typer nå, så det hadde vært godt om disse kan hjelpe litt!
Attpåtil våknet jeg opp med et skikkelig blåmerke på det vonde kinnet, det ser ut som om noen har gitt meg en skikkelig på tryne, ikke så veldig gøyt, men det forsvinner nok fort.

I går klarte jeg faktisk å ringe til legekontoret og be om en hastetime hos Solstrålen! Hun sa jo på mandag at jeg bare kunne bruke både øyet og munnen som unnskylding, det ble øyet jeg skyldte på. Det var godt å prate litt med henne! Jeg har slitt veldig med å ikke gråte og jobbet beinhardt for å holde anfallene unna slik at jeg skulle slippe økt blodtrykk. Foreløpig har det gått sånn passe ok, men jeg kjenner at det bygger seg veldig opp siden jeg ikke får utløp for det... 

I dag gikk kortet mitt varmt, haha! Siden jeg endelig er ferdig med å fjerne de to vonde visdomstennene mine fortjente jeg rett og slett en premie! Så derfor kjøpte jeg hele 72vakre og fine fargeblyanter i merket "Derwent", de beste fargeblyantene jeg vet om! Dyrt, ja absolutt! Men altså, jeg må jo tenke litt på meg selv også, gjøre noe godt mot meg selv og i dette tilfellet var det å kjøpe farger:p

Nå skal jeg slappe av resten av kvelden, det verker i munnen og jeg er sliten. Tven står på, det nye fargeskrinet og fargeleggingsbokrn ligger på bordet, brus i koppen og potetgull i skålen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar