tirsdag 13. oktober 2015

TIrsdag 13.10

Uff, uff og atter uff! Jeg klarte ikke å stå i mot fristelsen på butikken i dag og det endte opp med at jeg kjøpte både kakemenn og julebrus... Julebrusen var god men kakemennene var så som så, de hjemmelagede er bare sååååååå mye bedre enn de ferdigkjøpte! I fjor sprakk jeg allerede i september, så derfor var planen i år om at jeg skulle klare å vente til november. Men den gang ei, heldigvis ble det ikke like tidlig som i fjor da!:p

I morgen skal jeg tilbake til kjeveduden, håper han friskmelder meg! Jeg har nesten ikke vondt i munnen lengre heller, det er godt det! Det er ikke så veldig gøyt å gå med smerter i munnen i nesten to uker altså. En annen ting som er veldig bra er at jeg straks er ferdig på antibiotikakuren, siste pille til frokost i morgen:D Da håper jeg det går flere år før jeg må ta det igjen! Og i tillegg klarer jeg å spise mer eller mindre normalt igjen, både på den siden tannen satt og på den andre, det er godt!

I sted sov jeg, skulle egentlig bare sove i tre kvarter, men endte opp med å sove i to timer istedenfor... hehe:p Klarte ikke å våkne selv om jeg hadde alarmer på, det er ikke unormalt når det gjelder meg da:p 

Ha en god kveld alle sammen!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar