søndag 18. oktober 2015

Søndagstanker

Nok en uke er over og det er kun 13dager igjen av oktober, skjønner ikke helt hvor tiden blir av... Dagen i dag gikk til å sove vekk halve dagen men jeg trengte det helt sikkert veldig mye!

Liker ikke at vi nærmer oss julen med stormskritt! Det er en tid av året jeg ikke er så glad i, har mange dårlige minner og i mange år følte jeg meg veldig dratt mellom mamma og min biologiske far. Jeg valgte alltid mamma, jeg ville ikke feire jul med noen andre enn henne og eventuelt andre som skulle være der hun var. Det ble det mye tull og krangling utav for å si det mildt! Etterhvert skjønte både mamma og andre at det ikke var poeng og si noe til meg, iallfall ikke direkte. Likevel ble det en del kommentarer med tydelige hint uten at det gikk. Ofte fikk jeg også høre at det var jo familien min og jeg måtte jo feire med de også (farsslekten). Men hvorfor skal man feire jul med noen man ikke vil feire jul med? jeg har jo ikke hatt skikkelig kontakt med min far siden jeg var 14-15år og det er jo ganske mange år siden nå etterhvert...
Aller helst vil jeg bare sove meg igjennom de dagene i desember, bare hoppe over alt som heter jul, men det går jo ikke... Hvordan den blir i år vet jeg ikke helt, prøver å håpe på at denne julen kan bli god, det beste er jo å prøve og ha håpet!

Vet du hva som skjedde i sted eller? jeg skulle lage pizza men klarte å søle mel utover hele kjøkkenet og meg selv, haha! Vet ikke hvorfor det skjedde da, målebegeret tippet plutselig når jeg fylte det med mel. Det resulterte i at jeg måtte koste opp alt melet, og til og med dra frem komfyren for å ta vekk alt som hadde havnet ned mellom komfyren og benkeplaten... Men det ble pizza likevel, tok bare mye lengre tid enn det vanligvis gjør:p

I morgen skal jeg til Solstrålen og muligens til Sangerinnen, hun har avlyst timen så jeg får se om jeg drar dit for å trene eller om jeg dropper det *englefjes* Uansett så skal kameraet være med på tur! (tur er jo trening!) Regnet har meldt sin ankomst fra tirsdag av, så derfor må jeg benytte morgendagen og ta litt mer høstbilder! Det er jo så masse vakre farger ute nå!

Heldigvis har jeg en veldig, veldig, veldig, veldig kjekk ting å se frem til i denne uken som kommer! Jeg gleder meg vanvittig til det og regner med at det blir fryktelig koselig!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar