søndag 25. september 2016

Blås-bort-dagen!

Denne helgen har vært så som så, er sliten etter en lang og smertefull uke og når man har lite energi i utgangspunktet kjennes det veldig godt når man har enda mindre enn vanlig! På fredag tok jeg til og med en pinex forte som jeg hadde igjen fra tanntrekningen i fjor! Hjalp det? Nei, vil ikke akkurat påstå det! Men smertetoppene var ikke på sitt høyeste så jeg har tenkt å ta en neste gang det blir intenst bare for å se om det tar noe av det verste. Det hadde jo vært innmari greit altså! Skulle egentlig ønske at det gikk an å få hastetime hos nevrologen jeg, men det vil neppe skje, er jo ikke noe livsalvorlig sånn sett så jeg må vel pent vente i to måneder... 

Ellers er høsten kommet for fullt, i hele dag og i går også, har det blåst verre enn verst egentlig. I går kveld var det skikkelig kaldt her inne, iallfall i forhold til det det har vært de to siste ukene pga all solen. Men jeg tente noen stearinlys og det hjalp litt. I dag er det heldigvis ikke så kaldt her inne.

Dagen i dag er sullet vekk som vanlig om søndagene kan jeg vel nesten si:p Planen var egentlig å gå en tur ut men jeg droppet det når jeg hørte vinden, orker ikke å gå på tur i sånt vær når dagen ikke er så god. Men jeg har iallfall fått gjort noe fornuftig da - nemlig yoga! Holdt på i litt over en halvtime tror jeg det ble! Hjelper å høre på musikk når jeg holder på med det har jeg funnet ut, da er det lettere å konsentrere seg og ikke drukne like lett i tankeelven, det er deilig! Og så fikk jeg musikkanbefalinger av yogamesteren min (aka Humlen:p), jeg sendte melding og spurte da jeg følte meg litt lost etter å ha søkt på det, kom opp veldig mye nemlig, så nå går det mye i Enya blant annet.

Jeg har også strikket masse, nesten ferdig med en lue til! mangler bare "glasurkanten"!:p Burde nok ha noe annet å selge der også enn bare luer. Har jo masse stoff så jeg kan sy litt men jeg har også et par votter til produksjon, tovete votter så de strikkes jo på tykke pinner og dermed går det fort, men jeg vet ikke helt. Sokker er jo også en ting, Humlen mener at siden hun klarer å strikke det så klarer iallfall jeg det også!:p så jeg får se om jeg tar utfordringen da, hadde jo vært gøyt å lære seg det skikkelig, er hælfellingen som er det vanskelige!

Nå skal jeg skrive litt i dagboken, pleier alltid å gjøre det når jeg har vært hos Humlen men det har ikke blitt gjort helt ennå. Må jo gjøre det før neste time for ellers har jeg for mye i hodet til at jeg kan huske ting fra samtalene:p Etterpå skal jeg nok strikke enda mer, hahaha:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar