fredag 2. september 2016

Fredag 2.september

Siden det regnet så hinsides i dag fant jeg ut at jeg skulle trene litt. Fysio-damen har jo gitt meg fri tilgang og jeg får komme og trene når som helst, så lenge de har åpent da. Men jeg glemte en ganske vesentlig ting i dag - det er fryktelig varmt å trene i ulltrøye!!! det var jo ikke planen å gjøre det i det hele tatt men når jeg satt og spiste frokost frøs jeg veldig. Derfor tok jeg på meg litt ull og tenkte at jeg kunne jo bare skifte før jeg gikk. Meeen plutselig ble klokken mye og jeg glemte helt at jeg fortsatt hadde ulltrøyen på meg når jeg styrtet ut av døren for å rekke bussen...

Men jeg fikk trent likevel da, det ble 18minutter på sykkelen og det var mer enn nok for da var jeg rimelig varm! Fysio-damen var ikke der, hun har nemlig stukket avgårde til varmere og tørrere strøk for en uke! skjønner henne veldig godt! Når jeg var på vei til å gå derfra pratet jeg litt med Fysio-damens ene kollega, hun sa at jeg gjerne kan ha en t-skjorte liggende der, det er det flere pasienter som har nemlig, så det skal jeg gjøre. Da blir det jo mye enklere å kunne stikke innom å ta en økt uten å tenke på hva jeg har på meg!

Ellers har det ikke skjedd så veldig mye i dag! jeg var på en rundtur etter treningen, ble litt lengre tur enn planlagt da, sånn går det når man vil ha en spesifikk ting men ikke finner det! jaja, kan jo fortsette å lete i morgen, om jeg gidder:p Hva ellers jeg finner på i helgen vet jeg ikke helt, det fine høstværet jeg ønsket meg kommer forresten på søndag!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar