søndag 11. september 2016

Kanskje jeg slipper unna?

Den fryktede øyebetennelsen er muligens bare en fryktelig vond sti, eller så går det bare litt sakte fremover slik det gjorde første gang jeg hadde øyebetennelse i fjor sommer... håper virkelig det bare er en sti og at jeg ikke trenger medisin for det! Tror jeg må få tak i kamillete i morgen så jeg kan skylle/vaske øyet med, det skal visst hjelpe for øyebetennelser i følge et gammelt kjerringråd.
Fra å knapt ha gått på medisiner før har jeg tatt veldig mange kurer med antibiotika og betennelsesdempende de tre siste årene, tror jeg har tatt iallfall ti kurer, så nå syns jeg det holder for en god stund fremover altså! de fleste kurene, minst syv av de, har faktisk vært pga visdomstenner og to av de er jo vekke så det er jo innmari greit!

Uff, i sted sovnet jeg... det er jo ikke greit å sove på dagen, jeg er i følge Humlen alt for ung til sånt, det er bare de eldre menneskene som har behov for å hvile på dagen, sånn type iallfall 60+!:p Men powernap er greit da, så lenge de er korte, det var heldigvis den i sted. Jeg klarte nemlig å våkne av siste alarm som ringte og da hadde jeg ikke sovet i mer enn 20min! Humlen kommer nok til å si at det er innenfor, så lenge det ikke ødelegger natten som kommer da, men den er nok allerede ødelagt for det har de foregående vært... 

Uken som har gått har vært travel, det har skjedd noe hver eneste dag og det kjenner jeg innmari godt! Litt for mye aktivitet rett og slett, litt kjedelig for det meste jeg har gjort har jo vært kjekt! Denne uken som kommer blir forhåpentligvis litt roligere. Det går i trening, strikkeklubb og behandling + at torsdag blir forhåpentligvis veldig kjekt! Først skal jeg til Humlen og så må jeg dessverre bytte ut yogaen, noe som egentlig er veldig dumt siden kurset har startet! Vi skal visst helst komme uansett hva, selv med influensa. Men det er ikke hver dag det kommer familie langveis fra, en av de har jeg ikke sett siden jeg var en liten pike, og jeg velger derfor å prioritere dem siden de bare blir i byen ett døgn før turen går videre!

Nei, nå skal jeg slå av tven og så skal jeg legge meg og lese! Uken starter med time og trening hos Fysio-damen men det er ikke før sent på dag så jeg må finne noe å gjøre før jeg skal til henne. Kanskje jeg rett og slett skal gå til Humleplassen igjen? det er jo meldt pent vær, hmm, kanskje det fortsatt er varmt nok vann til å bade?:p var jo ikke særlig kaldt vann når jeg kjente på onsdag:p 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar