lørdag 10. september 2016

Høy rentesats på energi

I dag har jeg gjort alt for mye! egentlig var energien brukt opp før jeg stod opp, tror jeg bare fikk utdelt en eneste skjei med energi og den ble brukt på å våkne, krabbe ut av sengen for å slå på dagslyslampenføltes og krabbe tilbake til sengen, så jeg er nok veldig på etterskudd, ble en del renter rett og slett...

Må fortsatt gå på renteutgifter, må jo ha litt middag og planen er hjemmelaget pizza, det er veldig lenge siden jeg har laget! Tror jeg skal klare det, for det blir brukt mer energi dersom jeg ikke skal lage det - da må jeg nemlig på butikken og handle, noe som ihvertfall kommer til å koste masse! Og det er jo lørdagskveld så jeg har ikke lyst å spise mer havregryn i dag:p

Hmm, tror jeg må teste ut lakris-popcorn senere i kveld, har nemlig kjøpt et herlig pulver som er ren lakrisrot! Og ja, man kan faktisk få nok lakris i løpet av en dag, iallfall når man spiser sånt pulver, det er veldig greit når man heter Live og nesten lever for lakris, hahaha:p Smaken minner iallfall veldig om hockeypulver og sånt pulver som gjerne er inni lakriskjærligheter, så liker du det liker du (nesten) garantert lakrispulveret!:D ps. om du har lyst på det så sjekk nærmeste helsekostbutikk, gjerne Kinsarvik om du har de i nærheten:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar