onsdag 28. september 2016

Dagens diagnose - blek men fattet

I dag var det endelig tid for time hos gode Humlen igjen!
Hun spurte blant annet om hvordan jeg hadde det, svaret mitt var at jeg var sliten og det var hun enig i, hun syns jeg så litt blek ut der jeg satt og det var sånn jeg følte meg også. Natten var nemlig klin umulig, mye oppvåkning, iallfall to av gangene tok det lang tid før jeg sovnet igjen, trodde det var morgen halv fem, skjønner ikke akkurat den da for det var jo bekmørkt ute! men jeg var nok fortsatt i halvsøvne:p

Vi hadde mye å snakke, så mye at tiden dessverre ikke rakk til, timene går alt, alt, alt for fort. Det som var veldig dumt at noe av det siste vi snakket om var det som skjedde på torsdag etter yogaen, det skulle jeg jo ha startet å fortelle om slik at vi fikk pratet skikkelig om det. Så det var litt (veldig egentlig) teit men det får heller være. Hun skal lære meg noen aktive teknikker, tror det var det hun kalte det, for når slike ting skjer trengs det noe som får meg tilbake til toleransevinduet mitt mye fortere enn det gikk på torsdag. Da tok det nemlig flere timer, selv om jeg iherdig prøvde å komme tilbake med alt jeg har lært... Neste gang har hun litt ekstra tid så da får jeg halvannen time, det er veldig greit! vi fant også ut at da får vi la være å gå i skjørt begge to sånn at vi kan gjøre øvelser uten å bli stoppet av det:p

Ellers kjøpte jeg meg en ny treningstitghs i dag, grådig kul og veldig lilla, var 15% salg så da er det innafor!:p

Nå er jeg egentlig veldig trett men jeg føler at det er alt for tidlig å legge seg når klokken knapt er kvart på åtte... redd for at jeg kommer til å våkne klokken tre i natt og være lys våken... Så tror jeg må prøve å holde ut til klokken ni, da er det greit å legge seg, det vet jeg av erfaring:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar