mandag 26. september 2016

Herlighet altså!

Åååh, herlighet altså! jeg har så lyst til å skrive men ender opp med å slette alt hele tiden fordi jeg ikke er fornøyd med det jeg har skrevet...

Egentlig hadde jeg et halvveis innlegg om å leve med usynlig sykdom, men hva gjorde jeg? jo, jeg slettet det og begynte på noe helt annet, det endte jeg også opp med å slette og det neste og det neste også... skjønner ikke helt hva som går av meg i dag:p

Jaja, samme kan det være, kan skrive om det en annen dag!

Dagen i dag har iallfall delvis blitt sullet bort og delvis brukt til noe fornuftig sånn som skogstur og trening hos Fysio-damen! Hadde ikke time hos henne før klokken fire, litt i det seneste laget og litt vanskelig når man ikke klarer å ta det skikkelig med ro, sånn som meg! Men jeg klarte nå å få formiddagen til å gå sånn halvveis greit, fikk gjort yoga da! 

Når klokken var mye nok tok jeg sekken på ryggen og gikk til bussen, jeg ville nemlig på skogstur sammen med kameraet mitt! jeg ruslet sakte hele veien, tok litt bilder på veien og bare nøt den fantastiske, herlige, friske og nydelige høstluften og ikke minst de deilige luktene i skogen! Og så var det endelig tid for litt trening hos Fysio-damen! jeg startet med sykling men så ble det balansetrening resten av timen, det var rett og slett skrekkelig i dag! Fysio-damen stod og holdt i meg når jeg stod på balansebrettet for hun var redd for at jeg skulle falle, det var jeg også... balansen har egentlig vært dårlig hele den siste uken, mulig det har en forbindelse med økt smerte? tja, ikke godt å si men det kan jo virke sånn!

Nå skal jeg se om jeg finner på noe lurt jeg kan strikke på, er jo strikkeklubb i morgen og jeg må ha noe å strikke på altså!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar