onsdag 7. september 2016

Septembers første onsdag

Sukk, den som kunne ha hatt hund!
Jeg skulle så gjerne ha vært foruten allergi sånn at jeg kunne hatt en hund! Og joda, det finnes såkalte allergivennlige hunder og sånt, de funker sikkert de også. Men jeg har vært igjennom det å måtte gi vekk dyr pga sykdom en gang før og det er noe jeg virkelig ikke vil igjennom flere ganger!
Men det var iallfall veldig koselig å gå på tur med Humlen og den skjønne valpen hennes! Vi var veldig heldige med været, det var jo grådig greit!:D Turen gikk til Humleplassen og der var det masse vann i elven. Det er en liten stund siden jeg har vært der nå, planen var jo å være der oftere nå som jeg bor nærmere men slik har det ikke blitt, ennå iallfall. Høsten er ennå ung og det vil nok absolutt bli flere turer dit, så sant været er på min side da, eller, i det minste ikke ekstremt styrtregn!

Søvnprosjekt fase 2 skal fortsette siden jeg kanskje muligens merker en veldig ørliten forskjell på trettheten om kvelden. Men jeg får ikke forandre på tidspunktet i det hele tatt, samme tidspunkt hver dag! at jeg forskjøv tidspunktene på søndag får heller være en hemmelighet, inntil Humlen eventuelt leser dette her inne da, haha!:p Jeg sa at jeg ikke klarer å stå opp halv ti siden det gjerne er først da jeg våkner skikkelig:p men det går fint, om jeg ligger i sengen en halvtime ekstra gjør ingenting, så lenge jeg er våken da og ikke minst har dagslyslampen på! Det hadde jo vært veldig kult om dette hadde funket sånn at nettene mine vil bli bedre!

Nå skal jeg finne frem strikketøyet og så skal det strikkes resten av kvelden:p


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar