torsdag 8. september 2016

Litt om ditt og litt om datt

I dag var jeg på yoga igjen, det fristet veldig lite rett og slett fordi det var strålende sol ute! Men det var en god time likevel, vi måtte fylle ut litt skjemaer, (jeg hater sånne skjemaer!) men svarte vel på det aller meste da:p (Men har en følelse av at jeg aldri svarte på det siste spørsmålet, det som var skrevet med litt større skrift enn de andre og sikkert dermed litt viktigere...)

Tror yogalæreren og jeg ikke er helt enig i alt, deriblant kroniske sykdommer, gener, medfødte sykdommer og sånt... hun sier at jeg kan bli kvitt smertene, det tror ikke jeg på noen som helst måte! Joda, jeg kan lære meg å leve bedre med de, noe jeg allerede klarer å gjøre litt takket være Humlen og det hun har lært meg av mindfulness og sånt. Og jeg kan nok klare å takle vonde dager bedre enn det jeg klarer nå, men å bli helt kvitt smertene sykdommen medfører tviler jeg veldig på! Det er flere grunner til, både fordi jeg ser hvordan ting har forandret seg i løpet av de ti månedene jeg har hatt slike smerter jeg har og fordi det rett og slett er en livsvarig sykdom. CMT er en sykdom som ikke forskes så fryktelig mye på har jeg et inntrykk av og på Foreningen for muskelsyke sine sider står det blant annet "Det eneste man vet sikkert, er at det ikke går an å bli frisk." Så per nå er jeg iallfall av den oppfatningen, men man skal jo aldri si aldri da og ingen vet hva fremtidig forskning vil finne ut av. Menmen, alle kan ikke være enige i alt! Utenom det tror jeg dette så absolutt kan bli en spennende høst! Håpet til både Humlen og meg er at dette kan hjelpe på behandlingen hun gir meg og at det kan være til støtte for det vi driver å jobber med!

Om bare litt under en halvtime begynner det en ny sesong av Costa Del Kongsvik, woho!!:D

I morgen er det helg igjen, jeg skjønner ikke helt hvor dagene blir av altså! to måneder i min nåværende leilighet er det også, syns akkurat det har gått fryktelig fort! Planen for morgendagen er vel egentlig å trene hos Fysio-damen, men er det skinnende sol så tar jeg treningen hjemme istedenfor, for da skal jeg være ute!

God kveld til deg!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar