torsdag 22. september 2016

Lang og trøtt dag og brev til overgriperne

Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg har vært så hinsides trett i dag, tror det har noe med været å gjøre for det har vært ganske tungt. På bussen inn til sentrum sov jeg, jeg klarte ikke å holde meg våken og sovnet før det hadde gått et kvarter etter at jeg kom ombord. Var ikke noe dyp søvn, jeg var våken flere ganger men det var som sagt klin umulig å holde seg våken!

Yogakurset jeg går på er jo litt mer omfattende enn bare yoga med bevegelse. I dag fikk vi en oppgave som var at vi skulle begynne å skrive på et brev til overgriperen(e), rett og slett for å ta et oppgjør men det syns jeg er fryktelig vanskelig! Jeg kan godt skrive, det er ikke det som er problemet, å skrive kan gjøre godt på mange måter det og kommer jeg først i gang kan jeg skrive mye og lenge. Problemet er bare at det er jo så mange overgripere i mitt tilfelle og jeg har jo ikke tall på hvor mange som har mobbet meg... kan jo ikke skrive brev til hver enkelt av alle de! Og hvem skal jeg plukke ut? hvem var egentlig verst? hvem pekte seg ut til å være den verste? godt spørsmål, jeg har ingen anelse lengre! Noen pekte seg jo litt ut men om de som gjorde det egentlig var verre enn de som ikke pekte seg sånn ut er jeg litt usikker på. Det endte opp med at jeg begynte på et felles brev til alle sammen men mens jeg skrev ble det mer til historie enn et brev da.

Humlen syns ikke noe om at jeg skulle løpe avgårde med en gang yogaen var ferdig slik at jeg skulle rekke bussen. Det er jeg forsåvidt enig i, selv om jeg må vente lenge på neste buss om jeg ikke løper, og i dag tok jeg det rolig. Slo følge med en av de andre som går på kurset så jeg hadde selskap et lite stykke på veien, noe som fikk tiden til å gå ørlitte grann fortere. Akkurat seks timer etter at jeg gikk hjemmefra kom jeg hjem igjen. 

Nå skal jeg spise kvelds og klokken ni er det endelig tid for Costa del Kongsvik igjen:D

I morgen har jeg tenkt å ringe sykehuset og spørre pent om jeg kan få time hos nevrologen min igjen snart! det er så mye jeg lurer på og som jeg så gjerne vil ha svar på! Dessverre er det jo legestreik nå og jeg er stygt redd for at han er en av de som er tatt ut... er han det vil jo det gå utover alle oss som venter på timer når de som skulle hattt time nå må ha ny time. Men jeg kan spørre om jeg kan få stå på "møte-på-kort-varsel"-listen, om de har det det, sånn jeg fikk når jeg skulle ta EMG.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar