søndag 4. september 2016

Høstens første søndag

Da er nok en helg over!
Det ser ut som om høsten starter skikkelig bra her på Vestlandet! i dag har det nemlig vært strålende sol med knapt noen skyer på himmelen!:D

Jeg var ute av huset allerede kvart på elleve for jeg hadde lyst å sjekke ut kirken jeg tilhører nå. Siden det knapt går busser om søndagene var jeg pent nødt til å ta beina fatt, om jeg ikke ville være ekstremt tidlig ute da... Men det tok meg bare 25min å gå så det var jo ikke så ille, en vei jeg aldri har gått før gikk jeg også, så nå har jeg tre veier å gå den veien. De er vel mer eller mindre like lange men den jeg gikk i dag er den beste da den er minst bratt! Og dermed er den den perfekte sparkesykkel-veien, for den veien kan jeg absolutt gå hjem uten så alt for stort problem også:p
Når jeg skulle hjem tok jeg bussen, jeg var nemlig heldig med at bussen skulle kjøre ti minutter etter at gudstjenesten var ferdig! 

Det var ikke så mange som kom, var nok fordi det er kom-deg-ut-dagen og attpåtil strålende sol i dag. Men jeg følte meg veldig ung i forhold til alle de andre som var der... Regner med at det er litt større blanding i alder der til vanlig!:p Før kunne jeg så og si hele liturgien(?) på rams men etter at den nye kom så henger jeg knapt med, så jeg snublet litt i ordene, godt ingen satt ved siden av meg, hahaha!:p

Resten av dagen har gått til tv, strikking og pittelitt rydding! eller, rydding og rydding, kan ikke akkurat si at jeg er ferdig med det - alle strikkepinnene ligger strødd utover gulvet, men jeg har iallfall startet noe der da, hahaha:p Trenger et system og så trenger jeg å finne alle pinnene jeg har, for jeg har nemlig langt flere enn de som ligger på gulvet nå!

Nå skal jeg spise litt kvelds og så skal jeg begynne veien mot sengen. Søvnprosjekt del 2 går så som så, i går morges klarte jeg ikke å våkne skikkelig, slo på lampen men sovnet igjen! Men det hadde nok med at jeg knapt sov da, Fru Klem hadde nemlig bursdag og det kom jeg på før jeg hadde lagt meg fredag. Jeg hørte på radioen og i det nyhetene begynte ved midnatt kom jeg på det og da var det gjort gitt... I dag utsatte jeg rett og slett alarmene og hadde de på hvert kvarter mellom 9 og 10, det gikk litt bedre:p Men i morgen er det tilbake til halv ni, vet egentlig ikke om en sånn utsettelse er tillatt! Glemte å spørre Humlen om det, tror ikke det er såååå greit men det er vel noe med at det skal være helt regelmessig uansett om det er hverdag eller helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar