søndag 18. september 2016

Søndag 18.09

For en lat og energiløs dag dette har vært!
Jeg har vært fullstendig tappet for energi og måtte til og med sove (unnskyld, Humlen!) en liten time allerede i to-tiden, hadde en god unnskyldning i mine øyne da altså... ikke har jeg klart å komme meg ut døren heller, selv om solen skinner! Jaja, det er jo godt det er søndag da!:p

Utenom sovingen har jeg strikket masse, startet på en lue i går kveld og den er nesten ferdig. Har strikket tre luer siden onsdag, de er grådig lette å strikke, er jo bare i størrelsen 3-5år men jeg klarer å ta den på. Barn har jo ikke såååå mye mindre hoder enn voksne, bortsett fra de minste da. I går svidde jeg forresten av flere hundre kroner på 15 deilige og vakre nøster, fikk 25% rabatt men var litt mye penger likevel, hehe:p Er jo hekta på garn så da er det lov, hahaha! Dessuten er planen å strikke slik at jeg kan stille på julemarkedet som jeg kan være med på, da tjener jeg jo det inn igjen og dermed går det fint!:D kanskje jeg rett og slett skal strikke muffins-luer, de er jo råkule! må se om jeg finner et bilde av de jeg strikket for noen år siden men da må jeg lete på en ekstern harddisk jeg ikke helt vet hvor er i øyeblikket:p

I morgen skal jeg noe som jeg ikke syns er gøyt i det hele tatt! Nemlig til tannlegen... fikk plutselig innkalling, det var til en time klokken ni, så tidlig har jeg ingen planer om å stille! måtte jo ha dratt hjemmefra i 7-tiden og da ligger jeg fortsatt og sover altså, haha!:p Men forhåpentligvis kan jeg gå derfra UTEN flere timeavtaler, det hadde vært grådig greit! har andre ting å bruke penger på enn timer der altså, selv om jeg har verdens beste tannlege da!

Resten av uken går til strikkeklubben, Fysio-damen, Humlen og yogaen. I tillegg har jeg også fått et miniyoga-program fra Humlen som jeg skal gjøre hver eneste dag, det har jeg også gjort siden jeg fikk det. Men jeg må finne ut når på dagen det er greiest å gjøre det, tror jeg lander på rett etter frokost, eller muligens før frokost da det ikke tar så lang tid å gjennomføre. Og så skal jeg selvfølgelig strikke masse! må også finne meg en bok å lese! Nå har jeg kjøpt en superkul leselampe, sånn man fester på boken. Det er nemlig helt greit å lese på sengen men Humlen gav meg streng beskjed om å ha minst mulig lys på, taklampen er helt forbudt. Så da ble det en led-lampe i legoklosser:p

Nå skal jeg spise litt is med lakrispulver på, tror det kan være innmari godt altså!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar