tirsdag 27. september 2016

En stormfull tirsdag

Da går nok en dag mot slutten, en våt og stormfull dag har dette vært! 
Jeg har som vanlig vært på strikkeklubben med oldisene, hadde jo vært veldig kult om det kom noen flere som er under 55år, helst enda litt yngre, men om det er noen i førtiårene er det helt greit altså! Er ikke så kravstor da, men å kunne prate med noen som ikke er pensjonister, bestemødre eller til og med oldemødre hadde jo vært litt greit:p


Resten av dagen har ikke gått til så mye fornuftig, kjenner høsten veldig i kroppen og er litt energiløs. En god del av det er smertene i beina som gjør
, er tydligvis inne i en dårlig periode men det har roet seg litt da, kanskje, muligens, tror jeg. Men jeg fikk gjort litt yoga da, har klart det nesten hver dag siden sist jeg var hos Humlen, var bare på fredag jeg ikke kom igjennom øvelsene så det er nok innafor:p

Skjønner forøvrig ikke helt hvor september har blitt av! det er jo 1.oktober allerede på lørdag jo... og rema-butikkene har allerede tatt inn både kakemenn og julebrus, skrekk og gru altså! det så jeg i butikken allerede før det var tre måneder igjen til jul... Altså, kjære vene, hvor lang er egentlig julen da? den kommer jo tidligere og tidligere for hvert år... det er ikke gøyt!

Det er faktisk et helt halvt år siden jeg var hos Humlen for første gang på torsdag! skjønner ikke helt hvor de månedene har blitt av da, det har på en måte gått fort, iallfall til hvordan ventetiden gikk.


Nå skal jeg krype under dynen og (forhåpentligvis) sovne til radioen og regnet som drypper fra himmelen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar