mandag 19. september 2016

Tannleger, yoga og julemarked-strikking

I dag var jeg hos tannlegen, det gikk veldig bra!:D
Siden ønsket mitt ble oppfylt om ingen nye timeavtaler gikk jeg innom butikken og kjøpte lakrissjokolade når jeg kom hjem, hahaha! måtte jo feire litt:p Syns jeg hører tannlegen min få vite om dette og le skikkelig høyt, hahahaha:p Hun skulle finne ut av noe for meg så hun skal ringe meg når hun har svaret, kanskje jeg forteller henne det da:p

På onsdag fikk jeg jo et miniyoga-program av Humlen som jeg skal følge hver eneste dag, vel, eeh, hittil har det ikke vært så vellykket, har vel gjort det to av fire dager inntil i går... Men i dag derimot klarte jeg å gjennomføre det uten problem, så jeg satser på det vil funke hver dag fra i dag av! er jo vanlig med litt startvansker og innføringsproblemer, hahaha:p I følge Solstrålen tar det jo 21dager å få inn en ny rutine i hverdagen, så det vil nok sitte om noen uker. 

Resten av kvelden skal brukes til strikking, begynte på en ny lue før jeg dro til tannlegen i sted, er vel nesten halvveis allerede:p Når jeg er ferdig med den har jeg strikket fire luer, må nok ha litt mer før jeg kan stille på noe julemarked da:p Tror kanskje også at jeg skal finne noe annet å strikke også, men det må være noe som er like kjapt å strikke som disse luene da. Har et lite lager med marius-pannebånd som jeg også kan selge, er autorisert marius-mønster-selger eller noe sånt, det må man nemlig være for å få lov til å selge selvhåndstrikkede plagg med det mønsteret i! Sikkert ikke så veldig mye kontroll men dersom du sitter på markeder og sånt er det absolutt lurt å ha den godkjenningen altså! Tror det er Vigdis Yran Dale man må kontakte, men google og se hva du finner ut om du vil ha slik godkjenning, eventuelt legg igjen en kommentar så skal jeg grave frem mailen min og se hvor du kan sende mail:)

I morgen satser jeg på at det er strikkeklubb igjen, har ikke fått med meg at det ikke skal være. Etter det skal jeg til Fysio-damen og trene litt, tror kanskje det blir litt mye menmen, kan jo hende jeg tar feil:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar