tirsdag 20. september 2016

CMT = noe skikkelig herk!

CMT er noe skikkelig herk å ha! og enda verre herk er det når smertene er intense sånn som nå... slik har de vært siden i går ettermiddag og det virker ikke som om det har tenkt å roe seg med det første... Ikke vet jeg hvorfor det har blitt så intenst heller, jeg gjorde jo ikke akkurat så veldig mye i går heller... men smertene kommer og går som de vil... Jeg skulle så innmari gjerne ha hatt noe som funker skikkelig! Om det så hadde vært å gå på krykker så hadde jeg gjort det! men siden smertene er der uansett hva jeg gjør - om jeg går, ligger, står eller sitter, så tror jeg det ikke har så mye for seg... Hadde det funket å fjerne beina hadde jeg seriøst vurdert det!
Jeg holdt ut på strikkeklubben men det var litt nære på at jeg pakket sammen et par ganger... men ble værende rett og slett fordi det var så masse prat at jeg hadde noe å fokusere på, i dag var det som å være i en hønsegård altså:p (men det er det egentlig hver gang) Det er litt mye sladring, den lokale sladreklubben hadde vel egentlig vært et mer passende navn, hahaha! heldigvis er det ikke noe stygt som blir sagt om folk da og det er jo godt!

Etter strikkeklubben skulle jeg til Fysio-damen for jeg hadde time hos henne. Men siden smertene var (er) så intense tenkte jeg at det ville være lurt å ta det rolig, så jeg spurte om vi kunne ha en rolig time. Det sa Fysio-damen selvfølgelig ja til og hun lurte på om jeg ville ha litt massasje på leggene mine, noe jeg takket ja til. Vet ikke om det hjalp så mye, virker iallfall ikke sånn men det var iallfall godt å få leggene knadd litt!

I det jeg gikk ut døren fra Fysio-damen gikk det også i en annen dør litt lengre borte i gangen. Og damen som kom gående var en av de superblide sekretærene på legekontoret hvor Solstrålen jobbet. Vi sa hei til hverandre og hun måtte bare kommentere min kule sparkesykkel som jeg hadde med meg:p Og når jeg sa at strikketøyet hang i posen på styret lo hun godt, jeg er jo kjent som "Flittig-Lise" blant sekretærene der så da passet det jo bra:p

Resten av kvelden skal være rolig, kjenner at det greieste akkurat nå er bare å sitte helt i ro, med strikketøyet i hendene, selvfølgelig!:p Er nesten ferdig med luen jeg startet på i går og i tillegg er jeg ikke så langt ifra med å bli ferdig med dagens lue!:p

I morgen skal jeg til Humlen, tror jeg må ta med alle luene jeg har strikket siden sist og vise de til henne:p er greit å ha en strikkeglad psykolog altså!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar