onsdag 21. september 2016

Onsdag 21.september

I dag fant jeg ut at det ikke er lurt å legge fra seg mobilen på badet og glemme at det er der den ligger! Onsdager er jo Humle-dager og i dag var det ingen unntak, derfor stod jeg opp, i god tid før jeg måtte gå, iallfall hadde jeg god tid i utgangspunktet. Men jeg burde nok ha stått opp enda tidligere og ikke minst ikke styrt så mye med hva jeg skulle gå med! Alle gode ting er tre - først var det en kjole, så ville jeg ikke gå i den mer, da ble det et skjørt og en genser, så ville jeg plutselig ikke gå i det lengre heller, dermed måtte jeg skifte igjen, etter mye om og men klarte jeg å bestemme meg, denne gangen ble en annen kjole dratt frem og heldigvis endte jeg opp med den! Men da hadde jeg etterhvert veldig dårlig tid hvis jeg skulle slippe å gå ned, så jeg måtte raske på litt!

Plutselig fant jeg ut at jeg måtte finne mobilen men hvor var den blitt av? etter litt løping frem og tilbake fant jeg den og heldigvis sjekket jeg om det var kommet noen meldinger! Det var nemlig kommet en fra Humlen, hun lurte på om jeg kunne komme en halvtime senere, så da hadde jeg jo plutselig veldig god tid og kunne bare synke sammen i gyngestolen og strikke litt mer før jeg skulle ta bussen:p

Etter timen hos Humlen satt jeg på en brygge og strikket en liten stund siden bussen ikke skulle gå med det første. Det var så varmt at jeg verken hadde på meg cardiganen eller ullkåpen og dermed satt jeg med bare skuldre. Kanskje ikke så veldig lurt, er jo tross alt 21.september men det var veldig deilig! dessuten hadde jeg en lang ullsinglet på meg så sjansen for at jeg ville fryse var liten:p

Nå sitter jeg og strikker, ikke akkurat noen bombe vil jeg tro, haha:p begynte jo på en ny lue i går og den var jeg ferdig med før jeg la meg. Meeen i dag dro jeg opp halve luen igjen, den ble litt kort så jeg bestemte meg for å ta opp ned til vrangborden og strikke siste stykket med et halvt nummer større pinne. Satser på at det ferdige resultatet blir litt større da, luen var jo ikke så liten, klarte å få den på men jeg vil se om den blir litt bedre nå:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar