onsdag 21. september 2016

Flytter du, så meld ifra

I sted skjedde det noe som egentlig var veldig morsomt, kanskje ikke for de to som kom kjørende da men likevel:p Det kom nemlig en varebil fra Bohus kjørende, stoppet rett utenfor her og da ble jo jeg veldig nysgjerrig! Lurte på om det var huseier-familien som hadde vært og handlet eller de på andre siden. 
Mennene som satt i bilen hoppet ut, han ene åpnet lasteplanet mens han andre kom til mitt hus og ringte på, bare i hoveddelen da. Siden det ene vinduet mitt var åpent hørte jeg hvem som åpnet, han ble litt overrasket når han fikk høre at det kom varer men når han hørte navnet på kjøperen sa han at de hadde flyttet. Da ble mannen fra Bohus grådig oppgitt og på skikkelig bergensk - Eg hater når dette skjer altså!!! og enda mer oppgitt ble han når han fikk høre hvor de hadde flyttet til. Så dagens råd - gi beskjed når du flytter, bestiller du varer så forsikre deg om at butikken har din nye adresse!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar