torsdag 19. oktober 2017

Besøk av ergoterapeut!

I dag har jeg rett og slett hatt verdens koseligste ergoterapeut på besøk! hun var her i halvannen time og den tiden gikk vanvittig fort! Det var mye prat, både alvor og latter, og jeg fikk veldig mye informasjon! Nå har jeg skjønt systemet i hjelpemiddeldatabasen og kan dermed lese om de forskjellige skuterne som de har. I november skal vi på hjelpemiddelsentralen sånn at jeg kan få prøve skutere. Jeg spurte om manuelle rullestoler også, det var heller ingen problem! Det trenger jeg jo absolutt ikke nå! men med tanke på at jeg skal på tur til neste år kan det jo være greit å ha det, tror jeg kanskje muligens. Jeg så nettopp i noen av brosjyrene og et par av stolene har faktisk valgfrie farger på rammene og sånt! Det hadde jo bare vært utrolig kult å hatt en fargerik rullestol altså!:p 

Vi pratet som sagt om veldig mye, vi kom inn på Solstrålen, blant annet fordi hun lurte på hvordan CMT`en ble oppdaget og sånt. Og vet du hva? det viser seg faktisk at hun og Solstrålen jobbet sammen for noen år siden!:p Så da skjønner nok du, Solstrålen, hvem jeg snakker om om du skulle lese dette her:p

Etter at ergoterapeuten hadde gått, dro Pinnsvinet og jeg på shopping! Hun kjøpte mye mens jeg kjøpte vel egentlig bare litt mat:p Når jeg kom hjem igjen landet jeg i sofaen og her har jeg sittet siden. Er veldig gåen etter gårsdagens fjelltur + enda en tur ut om kvelden, så det har egentlig vært helt greit med en rolig torsdag! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar