fredag 13. oktober 2017

Fredag!

Jeg sprakk! i dag ble det både julebrus og kakemenn når jeg var på rema 1000:p Julebrusen var god men kakemennene var så som så, hjemmelagede er liksom bare så hinsides mye bedre enn de man kjøper i butikken! Men jeg baker ikke før vi skriver 1.desember, tidligst!:p



I formiddag var jeg hos naprapaten min og hun traff noen grådig vonde punkter! Det ene stedet hun trykket kjentes det ut som om jeg fikk en buss parkert oppå meg, luften gikk nesten ut av meg og i noen sekunder var det nesten litt vanskelig å puste! Men det gikk over da, heldigvis! Nå er jeg bare øm og støl og sliten. Det er grådig gøyt å merke at det hjelper! Hun sa også at hun merker stor forskjell, spesielt på musklene i halsen! For når jeg startet hos henne måtte hun holde hodet mitt litt oppe for i det hele tatt å få pittelitt tak i musklene, men i dag fikk hodet bli liggende! Ny time om en uke og etter det skal vi ha litt lengre tid mellom hver time, både for økonomiens del og for kroppens del!

Til middag hadde jeg store planer om å lage ostegratinert søtpotet, så jeg blandet tomatpure med masse krydder og så skulle jeg skrelle søtpoteten. Problemet var bare at den var blitt dårlig flere steder, så istedenfor å bli delt opp i biter gikk den i bosset. Så da måtte jeg jo finne på noe annet å lage, det enkleste var, siden det høljet ned ute, å lage noe av ting jeg hadde i skapet. Jeg hadde nemlig absolutt ikke lyst til å gå ut flere ganger! Men heldigvis hadde jeg masse mel i skapet og da var valget enkelt! Derfor ble det en liten pizza istedenfor ostegratinert søtpotet!

Nå skal jeg glo litt mer på tv og forhåpentligvis legge meg litt tidligere enn hva jeg gjorde i natt!:p


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar