lørdag 28. oktober 2017

Så kom utmattelsen...


Dagen i går tok rett og slett knekken på meg! Jeg er fullstendig utladet og har ikke et eneste korn med energi til over... Flere uker med tanker og spørsmål samt en uke med heavye og ekle mareritt om overlegen jeg var hos = utmattelse! Egentlig er ikke det så veldig uventet da, jeg har jo brukt fryktelig mye energi på dette!

Min egentlige plan for dagen var å være hjemme og kun ta en liten tur på matbutikken sånn at jeg kunne kombinere litt handling med en liten tur med frisk luft. Men slik ble det ikke... jeg dro på kjøpesenteret med Pinnsvinet i formiddag og ble der en smule for lenge... (fordelen er at hele julegaven til et tantebarn er i boks:D) Hun er dessverre blitt veldig klagete og sytete og skal snakke stygt om alle hun kan snakke stygt om... Og nei, det hjelper ikke å si noe i mot for hun fortsetter likevel, jeg har prøvd mange, mange ganger... Det er et eller annet med gamle damer og blikk fra andre, de tror det automatisk er stygge blikk rettet mot dem! og om de som ser på den gamle damen også sier noe til en annen er det automatisk baksnakking om den gamle damen, og det til tross for at den gamle damen sitter i bilen sin og ikke kan høre hva de utenfor sier og dermed ikke være helt sikker på at det er henne det blir snakket om! Oh my gosh, jeg blir noen ganger helt oppgitt altså! 

Dessverre har jeg full timeplan fra i morgen og frem til fredag, ikke akkurat det jeg trenger nå da... Morgendagen og mandagen kan ikke avlyses, eller, det kan men jeg vil ikke det. Dessuten gleder jeg meg veldig til mandag for da er det nemlig basar! det kommer til å bli en lang ettermiddag og jeg har opptil flere oppgaver, men det får heller bare være. Det skjer jo bare en gang i året og i fjor var det veldig kjekt! Og dessuten skal både Tulipanen, begge blomsterdamene og helt sikkert noen andre gode også være der!:D

Nå skal jeg bytte ut repriser av NCIS med peis på tven og Macen blir byttet ut med en bok, er jeg fornuftig klarer jeg å legge meg tidlig i kveld også!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar