mandag 9. oktober 2017

Sta som et esel!

Ja, som overskriften sier så er jeg sta som et esel!
Siden lørdagen ble som den ble måtte jeg gjøre et eller annet, for til Nøstebarn skulle jeg okke som! Og siden jeg skulle hjelpe Blomsterdame T betydde det at jeg måtte tidlig opp! Når vekkerklokken ringte klokken 9 angret jeg innmari men til slutt, sånn tre kvarter senere, klarte jeg å komme meg opp:p Da var det bare til å hive seg rundt, få i seg mat og komme seg avgårde til bussen! For selv om jeg i utgangspunktet har god tid når jeg våkner, er jeg innmari god på å ha veldig dårlig tid til slutt...:p

Med god planlegging går ting som regel veldig greit, spesielt når lommeboken ligger i sekken og inneholder både buss- og bankkort! I dag klaffet alt, jeg hadde planlagt bussruten ned til minste detalj og heldigvis var bussene presise, iallfall så god som! Og jeg kom meg til butikken, hadde god tid, fikk kjøpt det jeg ville ha og hadde god tid til å spasere tilbake til Nesttun i solskinnet.

Hos Blomsterdame T var det tid for litt jobbing og masse latter! Vi var tre stykker som kom, heldigvis dukket Tulipanen opp, da er det lattergaranti, haha! Belønningen var pizza, hihi:p


Så siden jeg absolutt skulle på shopping har dagen blitt en smule lang, noe beina misliker fryktelig mye... tror nesten det har klikket for de nå, de er iallfall skikkelig på tulltur på tja, femte dag på rad eller noe sånt... Dessverre blir morgendagen også rimelig lang, har tatt på meg ansvaret for strikkeklubben. Men BlomsterdameT og jeg la en plan som forhåpentligvis vil lette mitt ansvar betraktelig der! jeg skal prøve så godt jeg bare kan og rett og slett sitte på hendene og gjøre minst mulig, denne gangen får andre ordne og stelle istand! måtte jeg bare klare det!:p

Nå skal jeg spise litt kvelds, kanskje drikke en kopp te, glo litt på tv og satse på en litt tidlig kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar