torsdag 12. oktober 2017

Stjerner i boken?

Nå regner jeg med at jeg får 10 stjerner i boken hos Humlen, minst!:p 
Jeg har nemlig vært veldig sosial i ettermiddag/kveld! Tulipanen skulle ha ansvar for noe frivillighetsarbeid og hun klarte å lokke meg med:p


Resten av dagen har vært veldig lat, jeg stod ikke opp før klokken elleve, det beste av alt er at jeg sov til litt over ti!:p Formiddagen gikk til å spise frokost, glo litt på tv og gå en liten forfriskende tur i regnværet! I ettermiddag gikk jeg enda en tur, jeg gadd nemlig ikke å vente på bussen siden solen skinte gjennom skyene. Meeen bare noen hundre meter unna målet for turen kom selvfølgelig regnet, først litt og så mer og mer og enda mer! Heldigvis hadde jeg skikkelig regnkåpe på da, så jeg slapp å bli så veldig våt!

Forhåpentligvis slipper jeg å betale så veldig mye for dette, jeg var nemlig flink og hadde en veldig rolig formiddag slik at jeg kunne spare mest mulig energi til i kveld! Det hadde vært grådig greit altså! Siden jeg hadde en god natt med søvn så håper jeg at det går greit! 

I morgen skal jeg til naprapaten min igjen! det gleder jeg meg til! Dessverre er det fryktelig dyrt, men det virker jo og da tenker jeg at det får heller være! Jeg skal jo ikke gå til henne i mange, mange uker sammenhengende! Og i tillegg så er det 


Nå skal jeg lage litt kvelds, glo litt mer på tv og etterhvert finne veien til sengen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar