fredag 6. oktober 2017

Sol og regn

I dag har det vært både sol og regn om en annen! Jeg har gått i nye sko og skikkelig regnkåpe, enn så lenge har jeg tatt lærdom av turen på mandag, måtte det bare vare, haha!:p

Turen i dag gikk til naprapaten min og det var en litt strevsom halvtime på benken hos henne. Men det var også en veldig god halvtime da! Jeg føler behandlingen hun gir hjelper meg og ingenting er bedre enn det! Hun sa at hun merker at musklene mine er litt mer samarbeidsvillige nå, det er ørlite grann lettere å få tak i de, i tillegg er det ikke like intenst og vondt når hun trykker og det er jo kult da! Ulempen med denne behandlingen er at den er fryktelig dyr! 550kr koster det for en halvtime, og det er mye når man har lav inntekt sånn som meg! Så jeg får heller bite i det sure eplet og ta råd til det, får heller spare inn ved å ikke handle bøker eller garn en liten stund fremover:p 

Etter at jeg hadde vært hos henne var jeg veldig flink og dro rett hjem, forrige gang gikk jeg nemlig på en smell. Når jeg kom hjem gikk jeg løs på på både gangen og kjøkkenet, så nå er det shinet og ganske strøkent! Til middag ble det pizza som jeg hentet på pizzarestauranten i nærheten, den skulle være sterk men det stemte ikke i det hele tatt... så det var rett og slett en liten nedtur, likevel var den god da!

Nå ligger jeg i sofaen med ullteppe pakket rundt meg, høsten har kommet og det merkes veldig i leiligheten! Ulempen ved å bo i en kjellerleilighet av mur er at temperaturen veldig ofte følger temperaturen ute, om sommeren når solen skinner er det gjerne veldig varmt, når det er høst og vinter med regn, lav temperatur og masse vind så er det kaldt... Tror det er på tide å sette gulvvarmen på ute i gangen og kanskje øke gradene på badegulvet litt! 

Nei, tror tven skal få ta kvelden og så setter jeg heller på en lydbok, det er jo bare gørrkjedelige program som går nå, og er det er det en serie jeg følger er det garantert en reprise som jeg har sett x antall ganger før! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar