søndag 22. oktober 2017

En lang dag er endelig over!

Puuh, nå er jeg sliten langt inn i margen altså! dagen har vært veldig utfordrende rett og slett!
Det startet med et helt sinnssykt mareritt i natt angående smerteklinikken og legen jeg skal til på fredag! Det var rett og slett helt crazy, mildt sagt! Dette hang fryktelig i meg når jeg våknet og utover formiddagen, noe som resulterte i mye tårer og fortvilelse... 

Så når Pinnsvinet ringte og begynte å mase om at vi skulle ta turen ned til kafeen for de som gikk med bøsser ble jeg bare sur og irritert. Det var nemlig noe jeg hadde lyst til og snakket om at jeg skulle, og så fikk hun det bare for seg at vi skulle dra sammen. Selvfølgelig helt okey, men bare ikke der og da! Hun merket ikke at jeg ble sur da, men jeg var i "vet ikke" humøret mitt og kunne ikke gi henne noe skikkelig svar da. Så gikk det to timer - ny telefon, fremdeles i "vet ikke" humøret mitt og avtalen ble at jeg skulle ta kontakt når jeg hadde bestemt meg. Men klarte jeg å bestemme meg? nope! så når hun ringte en tredje gang latet jeg rett og slett som om jeg hadde sovnet og våknet av telefonen, noe jeg ikke gjorde altså.

Hun klarte å få meg på gli og enden på visen var at jeg ble med. Der nede var Tulipanen i full gang på kjøkkenet, og det endte med at jeg fikk en t-skjorte og svingte meg rundt med både oppvask og kakespising, hihi:p Og jeg som hadde sagt at jeg ikke ville stå på kjøkkenet i år sånn som jeg gjorde i fjor:p Men jeg ble ikke stående der i over fire timer, heldigvis! i tillegg var jeg lur og fant en stol å ha på kjøkkenet sånn at jeg hadde noe å sitte på!

Vel hjemme igjen var det bare til å hoppe rett i koseklærene, pakke seg inn i ullteppet og bare lande i sofaen! Er jeg heldig klarer jeg å være i seng litt tidligere enn i natt, men det spørs om det går da. Nå skal jeg iallfall spise litt kvelds og glo litt mer på tv!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar