onsdag 11. oktober 2017

En god plan

Dessverre måtte jeg våkne allerede i ni-tiden, håpet var å sove litt lengre men slik ble det ikke. Derimot ble jeg liggende i sengen til kvart på elleve, brukte alt for lang tid på å gjøre det jeg skulle gjøre og ble dermed litt sen ut av døren. I det jeg lukket døren ble den åpnet igjen, det var nemlig så mye regn og vind ute at jeg bare måtte inn igjen og ta på regnbuksen! Heldigvis hadde jeg god nok tid til å rekke bussen likevel! 

Timen hos Humlen var som vanlig veldig bra, vi pratet masse, deriblant om smerteklinikken som jeg snart skal til! Jo nærmere timen kommer, jo mer kjenner jeg at jeg gruer meg til det! Det er nok en blanding av mye, blant annet at de bare skal legge alt på det psykiske og dermed ikke ha noe å tilby meg. Men nå har vi lagt en plan, jeg skal få med meg et brev fra Humlen og forhåpentligvis vil det hjelpe litt. Og til neste gang skal jeg skrive opp alle medisiner jeg har gått på og hva slags bivirkninger jeg fikk. Heldigvis har jeg journalen min som Solstrålen skrev, den + dagboken min blir nok til god hjelp:p

I morgen er det feriestengt hos Sommerfuglen, så det blir ikke noe yoga der på meg denne uken. Men hva jeg skal finne på istedenfor vet jeg ikke helt, kanskje sy litt? har en bestilling hengende over meg så jeg må få gjort noe med det snart:p

Nå skal jeg lage litt mat, resten av kvelden går nok til tv-titting, kanskje litt strikking, og muligens det blir litt popcorn-spising også:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar