søndag 8. oktober 2017

Nybakte boller!

Aller helst ville jeg ut og gå på tur i det utrolig vakre høstværet, men beina var på ingen som helst måte villig til å bli med! Det var så vidt jeg fikk de med meg ut av sengen til og med... Likevel trosset jeg de litt og bakte boller med sjokolade i! Det er det grådig lenge siden jeg har gjort, så det var på tide og fylle opp fryseren igjen!:p Har jeg boller i fryseren er det enklere å droppe snopehandel i butikken, og det er jo grådig greit!:p

Selv om jeg egentlig ikke hadde energi til verken bollebaking eller noe annet, fant jeg ut at jeg bare måtte ut en liten tur. Jeg trengte både litt luft, bevegelse og solskinn, så da fant jeg ut at jeg kunne gå til gjenvinningsstasjonen ved butikken og kaste litt hermetikk som har hopet seg opp litt. Turen tok ikke mer enn ti minutter, men det gjorde ingenting, ti minutter frisk luft er nemlig bedre enn ingen minutter med frisk luft i løpet av en dag!

I morgen skal jeg gjøre litt forarbeid for årets TV-aksjon som er om to uker. Da skal jeg være sammen med Blomsterdame T, en annen frivillig og forhåpentligvis Tulipanen:D Jeg vurderer også å stå opp tidlig, dra til Nøstebarn, denne gangen med bankkort og busskort, og handle litt før jeg skal til Blomsterdamene. Men jeg må se an hvordan ting er i morgen tidlig rett og slett! Det som er så greit er at de har nettbutikk, så egentlig kan jeg jo bare sitte her i sofaen og bestille det jeg vil ha og få det i postkassen! Dermed sparer jeg jo både masse tid og energi, meeen det er bare det at jeg er litt utålmodig og vil helst ha det med en gang!:p

Nå er det kanskje tid for en kopp te, muligens en bolle til og så skal jeg glo på tv:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar