tirsdag 24. oktober 2017

Lang dag, mange tanker og flere tips!

For en fryktelig lang dag dette har vært!
Først var det strikkeklubben, der var det ekstremt mye mas og kjas og fjas! heldigvis skulle Tulipanen og jeg jobbe litt og da fikk vi sitte på kontoret til Blomsterdame T. På mandag skal nemlig hun, jeg og en haug andre ha det veldig gøyt på Solstrålens arbeidsplass i en god del timer:D Og så gjemte jeg meg på kjøkkenet en stund også, jeg trengte en time-out for jeg var helt susete i hodet.

Heldigvis var det betraktelig mye koseligere når vi gikk derfra! Vi var nemlig en liten gjeng som gikk på kafe, der spiste jeg et fantastisk deilig stykke med sjokoladekake! fryktelig søt og fryktelig mektig men likevel veldig verdt pengene!:p 

Nå sitter jeg og skriver masse til Humlen! ikke det at det har skjedd sånn super mye, men jeg har masse tanker om dette stedet jeg har fått plass på til rehabilitering! Spesielt tenker jeg på at desember er et helt feil tidspunkt for meg å dra vekk på! Men det lønner seg å spørre, for nå har jeg nemlig fått flere tips om andre steder jeg mye heller burde prøve å komme til, det liker jeg virkelig!:D

Tror jeg må finne litt kvelds og så skal jeg glo litt mer på tv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar