mandag 16. oktober 2017

Min tur!

Woho! Nå er det endelig min tur i køen hos ergoterapeutene! Så på torsdag får jeg hjemmebesøk av en ergoterapeut, det blir spennende det! Greit at hun kommer på besøk, for da kan hun se om jeg har plass til en skuter i gangen, eller om den i det hele tatt kommer inn ytterdøren! jeg er nemlig litt redd for at den ikke gjør det, og ute kan den ikke stå pga. manglende tilgang på stikkontakt...

I dag har jeg vært hos Fysio-damen, der var det bare dulling som vanlig:p Og så har jeg drukket julebrus, igjen:p for jeg klarte ikke å la være, mulig jeg ender opp med å være lei når julen faktisk begynner? haha:p I tillegg har jeg ryddet, sorterte klær i går og siden jeg får besøk på torsdag måtte jeg gjøre noe med det:p 

Morgendagens strikkeklubb er avlyst pga. diverse årsaker, så derfor har jeg bestemt meg for å gå på yoga hos Sommerfuglen! får jo ikke gått på torsdag, så da er det greit å gå i morgen sånn at det ikke blir to uker uten!

Nå glor jeg på tv og det har jeg tenkt å gjøre resten av kvelden. Tror jeg skal koke litt vann og lage litt te, eller kakao:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar