fredag 20. oktober 2017

Sliten!

Jeg er fremdeles sliten etter turen på onsdag, selv etter to rolige dager. Og så var jeg jo hos naprapaten min i dag, det er også noe som kan være veldig slitsomt faktisk. Hun finner jo alltid noen muskler som protesterer ekstremt mye når hun trykker på de, og i dag føltes det ut som om jeg fikk en buss parkert på brystet... heldigvis var ikke bussen like stor som den som kom forrige gang da!:p

Tror jeg skal gå og legge meg snart, er ikke noe særlig å glo på på TV så jeg satte "peisen" på:p Hva helgen bringer vet jeg ikke helt, Tulipanen prøver å lokke meg til frivillighetsarbeid på søndag i forbindelse med tv-aksjonen men jeg vet ikke helt om jeg blir med på det. Kanskje jeg tar en søndagstur og går forbi sånn at jeg kan stikke innom og nappe meg et kakestykke, moahahahaha:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar