lørdag 7. oktober 2017

Ups!

Vet du hva jeg klarte å gjøre i dag eller? Jo, jeg klarte å dra langt avgårde uten to veldig viktige kort i lommeboken! Det er heldigvis ikke så veldig ofte sånt skjer! Og egentlig var det bra det skjedde i dag når det først skulle skje fordi det betydde at jeg slapp å bekymre meg for billettkontroller på bussene! 

Men dagen ble liksom litt ødelagt likevel! For etter å ha dratt litt frem og tilbake endte jeg opp med å ville dra til Nøstebarn! Trenger en ny stillongs i ull og nå er jeg lei av å handle billige ting som bare rakner og revner, så da kan jeg like gjerne gå for en derfra! Så når jeg stod i kø på BakerBrun og skulle kjøpe litt lunsj oppdaget jeg det, kortet lå ikke i sin faste lomme og det gjorde heller ikke busskortet. Da kom jeg plutselig på at det lå jo i regnkåpen som jeg hadde på meg i går når jeg hentet pizza, dessverre hang jakken hjemme...

Så istedenfor å kjøpe lunsj og så dra til Nøstebarn måtte jeg bare ta en helomvending og dra hjem. Med bare to kroner i lommeboken var det ikke så mye lunsj jeg kunne få tak i heller, og siden magen ville ha mat fant jeg ut at det var like greit å høre på den!

Vel hjemme var det bare å hive i seg litt mat, finne kortene og så ta turen til matbutikken. Heldigvis skinte solen og det hjalp bittelitt på humøret og en sliten kropp. Resten av dagen har jeg egentlig bare tilbrakt i sofaen, har virkelig ikke et korn med energi til overs og i tillegg har jeg veldig vonde bein... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar