mandag 23. oktober 2017

En smule oppgitt!

Hmm, nå har legen min plutselig henvist meg til rehabilitering likevel. Jeg skjønner ikke hva han driver på med! Han sa til meg at henvisningene skulle sendes, når jeg etterlyste den til rehabiliteringen så hadde hadde skrevet i journalen min at han skulle vurdere det etter uttalelser fra smerteklinikken og nav, og ingen av de har, så vidt meg bekjent, skrevet noe til han! Ikke har jeg vært på smerteklinikken heller ennå!

Greia er at jeg fikk avslag dit jeg ville, de har nemlig ikke pasienter med nevromuskulære sykdommer... Så da har denne eininga som avgjør sånne henvisninger sendt meg til et annet sted, et sted langt ute i gokk, iallfall i mine øye, hehe:p I tillegg er dette døgnrehabilitering, det var ikke det jeg ville ha! jeg vil ikke være vekke i flere uker på et sted med bare fremmede mennesker! og jeg vil ikke måtte være med på en haug med gruppeaktiviteter! det er fryktelig vanskelig for meg! og når jeg åpnet brevet og leste hvor jeg har havnet slo angsten en megastor kollbøtte i meg!

Okey, så er jeg kanskje en smule pessimistisk akkurat nå, jeg vet! Men når legen sier en ting, skriver en annen ting for å så gjøre en helt annen ting, da blir jeg litt oppgitt, mildt sagt! 

Heldigvis gleder jeg meg til i morgen, da skal jeg være med Tulipanen og Blomsterdamene, og alle de andre på strikkeklubben da, men vi fire skal ha evalueringsmøte og så er det litt forarbeid til en basar som må gjøres:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar