tirsdag 17. oktober 2017

Jeg sitter å leser i dagboken min for å finne ut hva bivirkninger jeg fikk av de forskjellige medisinene jeg har gått på. Og nå kom jeg nettopp til romjulen i 2015, jeg sitter hos Solstrålen og vi snakker om hvordan julen hadde vært. Det var jo en jul jeg helst bare ville hoppe over men den ble okey til slutt likevel da. Men resultatet av hele julen var at jeg var innmari sliten og lei, da sier Solstrålen så fint til meg «Du kom deg igjennom julen, du sitter her, du er oppegående! Lenge til neste jul, da skal du ikke være så sliten! Klapp på skulderen for at du kom deg igjennom!» Det resulterte jo i at jeg begynte å tenke og hun hadde jo veldig rett i det hun sa! Den siste julen gikk jo enda bedre og så var jeg ikke like intenst trett som jeg var året før!:D

I formiddag var jeg hos Sommerfuglen, det var en innmari god yogatime! Siden jeg ikke får gått på torsdag er jeg veldig glad for at jeg gikk i dag! Det var en god del jeg ikke klarte, altså, å stå på en fot, den andre høyt opp i været, det er bare klin umulig for min del!:p Etter yogaen var over tok jeg bussen hjem, det fristet nemlig ikke å gå i regnværet:p 

Ettermiddagen gikk til litt rydding og middagslaging. Nå glor jeg på tv og det har jeg tenkt å gjøre en stund til. I morgen skal jeg til Humlen igjen!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar