lørdag 14. januar 2017

Bare drukner og drukner...

Nå har jeg bestilt pizza fra Peppes, hihihi:p i morgen har jeg nemlig bodd i leiligheten min i et helt halvt år og det må jo feires så klart!! Håper den kommer før det har gått en time da, eller, på en måte ikke, kan gjerne få rabatt pga forsinkelser altså! En gang jeg bestilte pizza valgte jeg en medium størrelse, det lønnet seg, resturanten hadde nemlig ikke flere slike bunner igjen, derfor fikk jeg en stor pizza til prisen for en medium!:D

Dagen i dag har ikke vært god, jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarer å holde meg på land istedenfor å sitte på bunnen av elven... det er slitsomt å være der nede over lengre tid! Jeg har flere strategier for å komme meg opp men nå virker det nesten litt som om både hodet og kroppen er for slitne til å bli værende over vannet. Det er som om jeg ikke har muskler igjen til å holde meg fast på elvebredden, i det jeg har klort meg fast sklir jeg bare ut igjen og synker som en kampstein i rasende fart til jeg lander med et dunk... energinivået mitt er nesten så godt som på null %, kjennes iallfall slik ut. Tror virkelig at jeg brukte opp hele ukens energi på lørdag som var med den lange turen jeg gikk... I morgen skal jeg ha en rolig dag, solen skal skinne så kanskje jeg klarer å skrape sammen nok energi til å gå en tur ut, ta med meg kameraet og gå ned til stranden kanskje? det har jeg sikkert godt av! sjøluft er jo alltid deilig å få, sommer som vinter!

Nei, jeg får nesten komme meg opp av sofaen, burde slå på utelyset så pizzabudet ser inngangen min og ikke leverer pizzaen til huseieren eller noen andre, haha:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar