fredag 6. januar 2017

Energi, hvor er du?

Kjære Energi!
Kan du være så snill å komme tilbake til meg? jeg savner deg sånn og ikke minst så trenger jeg deg om jeg ikke skal sove hele dagen! Jeg lover å prøve å ta litt bedre vare på deg om du dukker opp! Joda, jeg vet jeg noen ganger bruker deg alt for fort opp, og jeg vet at jeg burde være flinkere med å sjekke hvor mange skjeer energi jeg har fått utdelt når jeg våkner om morgenen! Så kom tilbake, så skal du få se at jeg kan være flinkere (litt iallfall)!

Dagen regnet vekk, kaldt og vindfullt har det også vært. Men jeg fikk gjort det jeg hadde lyst til, om jeg hadde energi til det er nå en annen sak da... Skoene mine som jeg fikk i går fikk iallfall gått litt og de kjennes veldig gode ut, noe jeg er veldig glad for! Duppet av på bussen gjorde jeg også, hehe... men jeg tror egentlig at det er innafor Humlens soveregler da, må spørre henne! For det er jo på en måte noe man ikke kan helt for, det er liksom bare kjøringen og gjerne det behagelige setet som gjør at man sovner, haha:p

Planen for morgendagen burde egentlig være å finne yogastudioet jeg skal begynne på, det går ikke busser forbi så da er det beina som må frakte meg. GPS`en har gitt meg en rute, men utifra kartet så kan den faktisk kortes ned, kanskje ikke så mye men en del! Skjønner ikke hvorfor ruten er den korteste veien, så derfor måtte jeg sjekke google earth også og det er gjennomgående veier der jeg har sett meg ut at jeg kan gå. Men samtidig så vet jeg ikke om jeg skal orke det, det er nesten tre kilometer EN vei og jeg må jo tilbake igjen også. Så egentlig kan jeg jo bare beregne litt mer tid på tirsdag på vei til kurset!

Jaja, neida, så ja, mhm, tror sengen roper på meg og det er jo like greit å starte veien mot den, kanskje jeg klarer å sovne innen midnatt i natt?:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar