lørdag 7. januar 2017

Ut på tur!

I dag må jeg nesten si at jeg har vært veldig flink! Jeg tok nemlig på meg de nye turskoene mine og gikk på en litt lang tur, formålet med turen var å finne yogastudioet slik at jeg vet hvor jeg skal når jeg skal dit fremover:p Og vet du hva? jeg fant frem veldig lett! Nå må det sies at jeg studerte google earth en del ganger slik at jeg visste noen lunde hvor jeg skulle gå, det var nok veldig lurt for da slapp jeg å lure!

Med lydbok i ørene gikk det jo også lekende lett å gå selv om det faktisk var et godt stykke! Brukte vel en drøy halvtime hver vei, litt langt da men det finnes ingen bussruter som er brukanes for min del i nærheten. Og så er det jo bare to kvelder i uken i fire uker. Nå som Humlen og jeg har funnet ut at jeg egentlig ikke er mørkeredd tror jeg det også skal gå greit å gå ute om kvelden. Eneste ulempen er at det er litt øde strekninger men om jeg bare ikke tenker så veldig mye på det så går nok det bra! Og så er jeg spent på hvordan beina mine vil takle dette her, først en halvtimes tur, så halvannen time med yoga og deretter en ny halvtime med tur, jeg håper de er med på det!

Når jeg kom hjem igjen tok jeg av meg skoene og la meg rett ned på yogamatten, med dunjakken på:p Og der ble jeg liggende en god stund, var fryktelig sliten for jeg gikk nesten i ett, hadde ikke så veldig lang pause når jeg kom frem, noe jeg nok burde hatt da. Etter en lang pause tok jeg på meg joggeskoene og gikk en tur til butikken, måtte ha noe middag. Men klarte jeg å finne ut hva jeg hadde lyst på? Nei, ikke i det hele tatt! Resultatet av handlingen? Eeh, en pakke smør og en pakke rød gjær, hehehehe! altså, middag skal jeg lage likevel, jeg har egg, ost, mais og masse krydder og ut av det kan man få en grådig god omelett!:p og det tror jeg at jeg skal gå og lage nå!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar