torsdag 5. januar 2017

Finnes fordeler også heldigvis!

Dagen i dag har vært en smule lang men resultatet er verdt det! Jeg har nemlig fått sko som passer meg:D Det finnes heldigvis fordeler ved å ha CMT altså, deriblant dyre sko til en veldig billig egenandel. Etter et lite google-søk ser det ut som om de koster minimum 1999,- og jeg betalte kun 650,- eller noe i den duren der. Så nå kan det godt være kaldt ute altså, nå som jeg endelig har fått litt varmere sko enn joggesko å ha på beina!:D Vintersko skal jeg også få men det tar litt lengre tid siden skoene jeg egentlig hadde lyst på ikke var så egnet for meg likevel. Så da er det bare å håpe at de som bestilles kan være noe for meg! Jeg fikk se de altså, bare i feil størrelse:p og de var veldig fine og ikke minst så var de veldig mye og helt sikkert veldig varme!:p

Ellers har jeg brukt kvelden på å nesten pakke vekk hele julen! Juletreet står igjen, dog tomt, det er liksom ikke bare å slenge det utenfor når man har plasttre:p Neida, her må grenene samles og brettes oppover og i tillegg må alle delene få plass i en og samme kartong! Det sliter jeg med hvert eneste år altså, det blir liksom aldri like pakket sammen sånn som det var fra fabrikken...
I tillegg henger julestjernen igjen, syns den kan få henge litt lengre, ikke er den så innmari julete i utseendet heller, så da går det:p

I morgen skulle jeg egentlig ha årets første time hos Fysio-damen men det blir det ikke noe av. Hun sendte meg nemlig en melding om at hun hadde fått influensa... Det er veldig dumt at hun er blitt syk men samtidig så kjenner jeg at det også er veldig greit at timen er blitt avlyst! Kroppen min har godt av å gjøre minst mulig nå, eller, det er faktisk noe jeg har veldig lyst til å gjøre i morgen, men jeg skal heller ta det fryktelig, fryktelig med ro og ikke stresse! mister jeg en buss får jeg heller bare ta neste buss!

Nå skal jeg spise litt kvelds før jeg starter turen mot sengen. Humlen mener at jeg bør sovne på denne siden av midnatt men det er ikke så veldig lett altså! Heldigvis har jeg klart å snu døgnet litt tilbake etter julen da og det er veldig greit! Ikke har jeg lagt meg på så alt for skrekkelige timer heller og det tror jeg egentlig at Humlen var litt fornøyd med!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar