fredag 27. januar 2017

Jaja...

Ups, nok en ettermiddag gikk bort til litt soving... denne gangen skjedde det faktisk hele tre ganger og det ble vel på en time til sammen eller noe sånt... absolutt ikke planlagt, det bare skjedde mens jeg hørte på lydbok, så nå aner jeg heller ikke hva som har skjedd der heller mens jeg sov, ehehehe... må spole litt bakover til jeg finner noe jeg vet jeg har hørt før jeg sovnet:p

Men jeg har faktisk vært veldig flink i dag da! Humlen har sittet på skulderen min i hele dag og holdt et godt tak i øret mitt, med andre ord så dro jeg faktisk hjem etter at jeg hadde vært hos Fysio-damen selv om jeg faktisk gjerne ville finne på et eller annet og dermed være vekke i enda flere timer. Så det vi snakket om på onsdag har iallfall gått inn i dag, forhåpentligvis kicker det inn hver dag nå fremover! Men likevel kjenner jeg at i morgen vil jeg finne på et eller annet som ikke er tur, jeg har gått mer enn nok turer denne uken, er oppe i litt over 2,9 mil faktisk, det er mye for meg å være! Jeg har en ting jeg har lyst til å gjøre men da må jeg dra et godt stykke og vet ikke om det er helt innafor. Må rett og slett se hvilken side av streken jeg er på når jeg våkner i morgen! Er jeg på plussiden kan jeg jo gjøre det, er jeg på 0 får jeg heller vurdere å dra et annet sted.

Nå skal jeg finne strikketøyet mitt, har lyst på noe snop men det spiste jeg opp i sted så jeg har ikke mer igjen, snufs!:( kan jo alltid gå på butikken og kjøpe sjokolade, har noen flasker som kan pantes, så jeg har en unnskyldning utenom sjokoladen men jeg tror rett og slett ikke at jeg gidder, kan heller gjøre det i morgen:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar