søndag 29. januar 2017

Ikke lurt!

Lat søndag, har ikke gjort så veldig mye bortsett fra å gjøre yoga og glo på tv!:p Å gå ut fristet ikke  det hele tatt, det har nemlig regnet så å si i hele dag! Eller, nei, solen skinte faktisk når jeg stod opp men det tok ikke så lang tid før den forsvant bak skyene.

Begynte å lese i en bok i går kveld, det var ikke så veldig lurt... altså, å lese kan jeg gjøre til alle døgnets tider men noen temaer bør jeg tydeligvis unngå om kvelden, det har jeg lært nå! boken som bikket meg utfor kanten så jeg landet med et brak på elvebunnen er en bok om ptsd, den heter "Tiden ettterpå" og består av fjorten forskjellige historier som er skrevet av personer som har fått ptsd av forskjellige årsaker. Den er trist men samtidig er det godt å lese at man ikke er alene om å slite etter ting man har vært igjennom! Resultatet var iallfall en fæl natt og når jeg våknet hadde jeg ikke et fnugg av energi igjen, det ble nemlig brukt til å våkne og å åpne øynene... 

Men heldigvis er morgendagen planfri! Attpåtil er det meldt strålende vær! Jeg har bare en eneste ting jeg  gjøre og det er å skaffe en ny pære til en lampe. Har veldig lyst til å ta med kameraet og går en liten tur, kanskje jeg til og med tar med litt niste og kakao. Får se hvordan kroppen, hodet og beina har det når jeg våkner, jeg håper de er med på det!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar