tirsdag 31. januar 2017

Januars siste dag

Dagen i dag har vært veldig grei! 
Jeg har vært på strikkeklubben, var flink å gå litt før det var ferdig rett og slett fordi det var sol ute! Vandret til svanene og gav de litt mat, og så tok jeg bussen hjem. Ettermiddagen har vært veldig rolig siden jeg skulle på yogaen. 

Nå er jeg sliten men jeg er faktisk fremdeles på plussiden, det tyder på at jeg har gjort noe riktig i dag!:p Skal snart krype under dynen for jeg kjenner jeg er sliten, men på en god måte altså!

Egentlig hadde jeg tenkt å skrive en månedsoppsummering men det verken orker eller gidder jeg akkurat nå. Får se om det blir noe av i morgen:p

På tven går "Fødeavdelingen", det er visst nye episoder, noe jeg ikke har fått med meg, så det var bra jeg så det nå!

I morgen er det tid for time hos Humlen igjen!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar