mandag 9. januar 2017

Mandag ble til søndag

Vel, denne dagen har blitt brukt til eeh, tja si det! Bakt litt boller, trenger å fylle opp en tom fryser, eller, tom for bakst iallfall, moahahahaha!:p Ellers har jeg glodd på tv, strikket, hørt litt på radio, glodd litt ut av vinduet og hørt på regnet som har plasket ned i bøtter og spann. Vurderte å kanskje muligens gå en liten tur ut men kom aldri lengre enn å bare vurdere tanken på å vurdere det!:p På en måte hadde jeg jo hatt godt av litt frisk luft men samtidig så orker jeg ikke å gå ut...

Litt middag er nettopp spist, laget en omelett men den var ikke så innmari godt av en eller annen uforklarlig grunn. Og så fant jeg ut at jeg kunne jo drikke brus til middag siden det tross alt er søndag i dag og jeg ikke drakk brus i går, moahahahaha!

Hva resten av søndagskvelden skal brukes til vet jeg ikke helt, tror det går i strikking og tv! Må bare huske at det er tirsdag i morgen, hahaha! Og i morgen er det forøvrig mye som skjer! Det jeg gleder meg aller mest til er yogakurset, og så selvfølgelig treffe Blomsterdamene og strikkedamene igjen!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar