torsdag 19. januar 2017

Sliten!

Yoga sliter meg ut, dog på en god måte da, heldigvis! Men det er også den aller gøyeste formen for trening som jeg har vært borti faktisk! Så Humlen skal rett og slett ha et megastort takk for at hun introduserte yoga for meg!:D Lurer litt på hva Solstrålen hadde sagt om hun visste hvor mye jeg trener nå!:p Jeg begynte jo så smått med yoga før hun sluttet men jeg tror ikke at Humlen hadde laget yogaprogrammet mitt innen hun byttet jobb. Solstrålen og jeg pratet jo veldig mye om trening, hun holdt meg litt i ørene sånn at jeg trente på egenhånd etter at jeg sluttet hos Sangerinnen, men det var en gang i uken, nå er det som regel syv ganger i uken! absolutt en forskjell det ja!

Nå sitter jeg innpakket i ullteppe i sofaen, har akkurat spist litt kvelds, magen min ville mye heller ha havregryn enn sjokolade som dagens siste måltid, haha!:p Tror ikke denne kvelden blir så veldig lang, skal prøve å ikke gjøre den så veldig lang iallfall! I morgen skal jeg til Fysio-damen men det blir neppe så veldig mye trening

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar