lørdag 21. januar 2017

Tåkete lørdag!

Dagen i dag har vært fryktelig tåkete, planen var å gå på tur men tåken hindret meg. Det var ikke så veldig fristende å gå i skogen når jeg knapt kunne se ti meter foran meg. I tillegg har jeg fortsatt to femhodede ildsprutende drager som bein, fra dem fikk jeg klar beskjed om å ikke gå mer enn nødvendig! Så da hadde jeg ikke så veldig mye annet valg enn å høre på dem og ta det veldig med ro! Det aller lureste hadde vel vært å holde meg innendørs men hodet måtte ha luft, det samme måtte resten av kroppen også ha!

Så derfor ville jeg shoppe litt, ville ha en Buddha-statue, Kremmerhuset har flere fine, så derfor dro jeg dit! Men å sette seg på bussen og dra avgårde var alt annet enn lurt, så jeg knakk sammen i sofaen når jeg kom hjem og her har jeg stort sett sittet siden. Ikke ble noen statuer med meg hjem heller, de er jo svindyre! så derfor gikk jeg inn på nille og kjøpte en pose lakrissnøre istedenfor, moahahaha!
Nå går det i Mot i Brøstet på sumo`en, min favorittserie fra 90-tallet, aner ikke hvor mange ganger jeg har sett den og selv om jeg kan historiene mer eller mindre nå etterhvert gjør det ingenting:p

Uken har vært fryktelig lang og fremdeles har jeg en avtale igjen, i morgen ettermiddag. Aller helst ville jeg ha foretrukket å vært hjemme hos meg selv men det går ikke. Ikke hjelper det så veldig at uken som kommer også er full av avtaler, heldigvis to mindre avtaler enn hva jeg har denne uken.

Nå skal jeg spise litt, jeg klarte ikke å bestemme meg for hva jeg ville ha til middag når jeg var på butikken tidligere i dag, så jeg har ikke så mye å velge mellom... min egen feil egentlig da! Kan velge mellom pizza, havregryn eller rundstykker med honning:p Hva det blir vet jeg ikke helt ennå da... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar