tirsdag 10. januar 2017

Hardt men lærerikt + et gledelig gjensyn!

Da er første time på yogakurset vel gjennomført! 
Det var hardt for å si det mildt, men også veldig lærerikt! Samtidig så kjenner jeg at jeg er veldig glad for den kunnskapen Humlen allerede har gitt meg innen yoga, jeg hadde ting litt inne og det syns jeg egentlig er veldig greit! 

I dag var det forresten endelig sesongoppstart for strikkeklubben! Det var veldig, veldig kjekt altså! Det var tydeligvis alt for lenge siden vi hadde møttes, det var nemlig fryktelig mye skravling og det var som å være midt i en hønsegård! Litt for mye for meg, jeg hadde faktisk panikk midt inni der, falt langt utfor toleransevinduet mitt og følte meg rett og slett litt fanget, det var jo folk overalt. Men takket være to av teknikkene Humlen har lært meg så klarte jeg å roe meg såpass at jeg klarte å bli sittende.

Nå skal jeg spise litt kvelds og så skal jeg seriøst legge meg betraktelig tidligere enn hva som har vært normalen i det siste! I morgen skal jeg heldigvis tilbake til herlige Humle og vi har en god del å prate om faktisk. Helst skulle jeg ha ønsket at jeg slapp å fortelle om brevet fra advokaten, altså at det var noe hun aldri hadde skrevet, men det er dessverre ikke tilfellet... Derimot kan vi prate om noe spennende, nemlig mitt nye store, sannsynligvis da, håndarbeidsprosjekt jeg skal sette i gang! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar