tirsdag 17. januar 2017

Rolig formiddag!

Ukens strikkeklubb har vært den aller roligste klubbdagen jeg har vært borti så lenge jeg har gått der. Vi var på det meste syv stykker, forrige tirsdag var vi TYVE stykker, så en betraktelig stor forskjell! Faktisk så var det veldig, veldig deilig! Og ikke minst så kunne hver og en delta i SAMME samtale, alle hørte alle og alle fikk si det de ville si, veldig deilig! Men samtidig så er det hyggelig når alle i den faste gjengen kommer da, likevel satte jeg veldig pris på dagens gjeng som kom!

Så var det tid for yoga igjen, jeg stresset meg ut av døren akkurat som de to dagene i forrige uke, ikke så veldig greit! Jeg var på vei ut tidligere men måtte løpe inn igjen og finne brodder for jeg kom på at det kunne være glatte steder på veien! Noe det også var men så tok jeg med meg feile brodder, de passet ikke, ikke så rart når jeg tenker på det, de tilhørte nemlig mormoren min som hadde betraktelig mindre føtter enn meg... Så jeg måtte både skli ned og opp en bakke, det gikk så vidt uten fall! Når jeg skulle hjem var jeg veldig i tvil om jeg skulle ta sjansen på å gå men jeg gjorde det likevel. Det er jeg veldig glad for, for til tross for en vanskelig vei så var jeg likevel hjemme før bussen gikk:p

I morgen er det endelig tid for ukens samtale hos herlige Humle, vi har mye å prate om! Noe vi må snakke om er møtet vi skal i på torsdag, det hos nav... jeg aner ikke hva som skal skje, regner med at de vil ha meg ut i noe men jeg klarer ikke å se hva det kan være. Hvor kan man egentlig jobbe en time eller to en dag i uken egentlig? for noe mer enn det kommer jeg neppe til å klare, iallfall ikke nå! jaja, jeg skal iallfall gå med et åpent sinn og se hva de har å si!

Nå er det kvelds og litt vitaminer, så litt strikking, startet nemlig på nytt skjørt i formiddag:p og så skal jeg krype under dynen og håpe på en god natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar